воскресенье, 12 июля 2020 г.

Στην μνήμη του Αγίου Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου (12 Ιουλίου 1994): Το μεγαλύτερο θαύμα...


Κοντά στον τάφο του Γέροντος, στο Ιερό Ησυχαστήριο του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου στο χωριό της Σουρωτής, πάντα υπάρχει πολύς κόσμος, ειδικά τις Κυριακές. Η συνηθισμένη εικόνα που μπορεί να παρατηρήσει κανείς είναι η εξής: ένας άντρας και μια γυναίκα γονατισμένοι προσεύχονται μαζί για κάτι κοινό. 




«Όπως και ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ο Γέροντας Παΐσιος, αν και ήταν μοναχός, γνώριζε περισσότερα για την οικογενειακή ζωή από εκείνους τους παντρεμένους ανθρώπους που έρχονταν να πάρουν τη συμβουλή του», λέει ο Βασίλης Σαρρής, πρώην δάσκαλος της Άθωνιάδας. «Ο Γέροντας ήταν φωτισμένος από τη Θεία Αγάπη. Μία φορά πήγα για να του παραπονεθώ για τον πεθερό μου που καθυστερούσε το γάμο μου. Του είπα ότι αυτή η καθυστέρηση μπορούσε να με αναγκάσει να κάνω την σαρκική αμαρτία! Ο Γέροντας άκουσε τα θυμωμένα μου λόγια, αλλά δεν υπέκυψε στον «εκβιασμό». Αντίθετα, λυπήθηκε τον πεθερό μου, υποθέτοντας ότι είχε οικονομικές δυσκολίες! Έτσι και αποδείχθηκε. Λίγο αργότερα, όταν ο πεθερός μου ξεπλήρωσε τα χρέη του, γιορτάσαμε έναν υπέροχο γάμο».

«Το μεγαλύτερο θαύμα που μου συνέβη διά των ευχών του Γέροντα Παΐσιο έχει σχέση με την οικογένειά μου», λέει ο Νικόλαος Μεντεσίδης. «Έξι μήνες πριν από το θάνατο του Γέροντα, του παραπονέθηκα ότι ήθελα να έχω ακόμα παιδιά, αλλά η γυναίκα μου, που ήταν 40 χρονών, είχε άρρωστη καρδιά. Ο Γέροντας με παρηγόρησε και με δυνάμωσε. Όταν επέστρεψα σπίτι, ανακάλυψα ότι η γυναίκα μου ήταν έγκυος, αλλά οι γιατροί είπαν ότι δεν πρέπει να γεννήσει: «Κάντε μια άμβλωση, αλλιώς κινδυνεύετε είτε αυτή, είτε το παιδί σας να πεθάνει». Πήγα πάλι στον Γέροντα, και αυτός μου είπε: «Ας κάνουμε έτσι: εσείς αφήστε το παιδί κι εγώ θα κάνω τις προσευχές μου. Η καρδιά της γυναίκας σου θα γίνει δυνατή και η καρδιά του παιδιού σας θα είναι ευγενική!». Και έτσι συνέβη. Τρεις μήνες μετά το θάνατο του Γέροντος, γεννήσαμε ένα αγόρι. Τον ονομάσαμε Παΐσιο».

«Πριν από δύο μήνες, ένας ιερέας από την Κύπρο ήρθε σε μένα» διηγήθηκε ο π. Γρηγόριος, το πνευματικό τέκνο του Γέροντα Παïσίου, ο πνευματικός του γυναικείου μοναστηριού Μεταμορφώσεως. «Ανέφερε ένα περιστατικό: ο γιος του οδηγούσε κι έτρεχε με μεγάλη ταχύτητα, ξαφνικά είδε να πλησιάζει ένα φορτηγό έτοιμο να τον χτυπήσει, αφού ο οδηγός του κοιμήθηκε στο τιμόνι. Ένα δευτερόλεπτο πριν από το χτύπημα , ο γιος του σαν να είδε στη θέση του οδηγού του φορτηγού καθισμένο τον Γέροντα Παΐσιο. Συνέβη ενα τρομερό ατύχημα, αλλά δεν τραυματίστηκε κανείς. Αποδείχθηκε ότι πριν φύγει, η μητέρα του έκανε προσευχή και χωρίς να τον ειδοποιήσει, του έβαλε στο αυτοκίνητο τη φωτογραφία του Γέροντος, την οποία πήρε κρυφά από τον τάφο του Αγίου».



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Здравствуйте! Комментарии публикуются после проверки модератором. Благодарим за понимание!